Bolehkah Vicks Vapor Rub Penyembuhan kuku jari kaki Kulat?

Bolehkah Vicks Vapor Rub Penyembuhan kuku jari kaki Kulat?
Saya berkeliaran banyak kulat kuku jari kaki papan mesej internet, dan saya selalu melihat orang bertanya jika Vicks popular wap menggosok boleh menyembuhkan jangkitan kulat kuku. Ia tidak masuk akal. Saya tidak tahu di mana orang yang mendapatkan crap ini dari ... tetapi Vicks wap sapu TIDAK menyembuhkan jangkitan kulat. Ia adalah satu produk yang berfungsi untuk membersihkan gejala sejuk dan selesema, Astaga! Tidak ada tempat di laman web rasmi mereka ia berkata ... "juga akan memerangi jangkitan kulat kuku jari kaki."
Saya tidak tahu siapa yang pancutan sampah ini, tetapi tidak mempercayainya. Orang yang mungkin telah mengalami jangkitan kulat kuku, dan agak weirdly, dia mungkin telah memutuskan untuk memohon Vicks wap sapu ke kuku. Tetapi siapa yang mengatakan yang benar-benar sembuh ia? Ia mungkin telah pergi kerana dia baik kebersihan diri mereka. Bagaimanapun, jangan percaya. Sapu Vicks Wap memerangi gejala sejuk dan serombong, TIDAK kuku jangkitan kulat.
Jika anda ingin mencari produk yang akan memerangi jangkitan kulat kuku jari kaki anda, kemudian mengambil lihat pada produk yang mengandungi penyelesaian minyak pokok teh yang berkesan. Barangan yang amat berkesan dalam jangkitan penghapusan kulat. Terdapat beratus-ratus produk di luar sana di pasaran hari ini, yang mengandungi minyak. Jadi, membeli satu, dan memohon yang diarahkan dan menonton jangkitan kulat anda hilang dalam masa seminggu atau lebih.
ATAU jika anda benar-benar mahu untuk membuang jangkitan kulat kuku jari kaki anda MEMANG CEPAT, mencari produk yang mengandungi sulfur X12. Ramuan ini banishes jangkitan kulat dalam hanya beberapa hari, beberapa orang telah melaporkan untuk bekerja dalam masa beberapa jam. Terdapat beberapa produk di luar sana yang mengandungi bahan ini berkuasa. Jadi, melihat-lihat kedai ubat tempatan anda dan melihat dengan, atau mempunyai melihat cepat di Internet.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar