Mengalami Candida Die-Off pada Wajah itu? Sebuah Kisah Benar dan Masalah

Mengalami Candida Die-Off pada Wajah itu? Sebuah Kisah Benar dan Masalah

Artikel ini menunjukkan satu contoh candida mati berdasarkan kisah benar seorang kawan saya. Dia cuba untuk membuat keputusan jika dia mempunyai die-off sejuk atau sedang mengalami. Jika ia sejuk yang dia tidak geli hati. Dia makan betul, senaman dan mengambil makanan tambahan yang cukup untuk mengekalkan sebuah negara yang kecil, namun dia sniffle dan demam.

Dia yg ditandai dirinya keluar dua hari lepas pada waktu malam. Dia bangun untuk pergi ke bilik air di tengah-tengah malam dan menarik melihat wajahnya di cermin. Terdapat darah pada pipi beliau. Dia terpaksa berjalan ke dewan ke biliknya dan memakai cermin mata beliau. Ia seolah-olah bahawa salah satu perkara telah-sepertinya di mukanya mula berdarah. Ia adalah hanya satu titik kecil sebaik sahaja dia dibersihkan dirinya. Mudah-mudahan ini adalah satu perkara dalam satu masa, kerana ini adalah terlalu banyak.

Malam ini apabila dia pulang ke rumah dia akan meletakkan beberapa lidah buaya di wajahnya. Dia entah bagaimana berjaya meninggalkan apartmen tanpa melakukannya pagi ini. Dia terkejut pada hari yang lain apabila dia melawat kedai makanan kesihatan tempatan beliau. Beliau berbual dengan juruwang, dan dia berkata, "baik perkara yang baik mengenai barangan semula jadi ialah bahawa tiada reaksi dan anda boleh mencampurkan mereka semua bersama-sama." Dia hanya kira-kira jatuh ke atas.

Kadang-kadang mencampurkan herba semulajadi boleh sama-sama sebagai berbahaya kerana ubat-ubatan preskripsi. Dia sering tertanya-tanya jika dia mengambil masa terlalu banyak perkara dan mayatnya hanya mendapat keliru. Dia mahu mendengar betul-betul apa yang orang lain sedang dan dalam apa perintah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar