Natural Health - Perubatan Herba dan penyembuhan semulajadi

Natural Health - Perubatan Herba dan penyembuhan semulajadi

Apa yang kita tidak faham kita cenderung untuk menolak. Ubat-ubatan herba, akutekanan, akupunktur, ubat semula jadi, dan penyembuhan adalah beberapa daripada mereka. Dan kita menari bersama-sama kerana jika perkara yang tidak dapat dijelaskan oleh kaedah saintifik, ia tidak boleh menjadi kenyataan.

Definisi kesihatan berbeza dari seorang ke seorang. Bagi sesetengah orang ia bermakna bahawa tiada apa yang benar-benar serius, bagi sesetengah ia bermakna tidak mendapat apa-apa lebih teruk lagi, bagi yang lain ia adalah lawatan ke doktor setiap tahun untuk mendapatkan kelulusan daripada "semua jelas". Jarang maksudnya masalah kesihatan sifar. Dan dengan itu kita mendapatkan dengan dengan mengambil aspirin dan ubat penahan sakit dan hidup dengan sakit-sakit yang kita kaitkan dengan bug tertentu jangkitan, terlalu banyak pekerjaan, atau penuaan.

Masalah dengan ubat-ubatan kimia dan ubat-ubatan yang dirumuskan ialah, satu; ia remedi sebahagian daripada tubuh, tetapi yang memusnahkan yang lain, sering hati. Kedua, ia mempunyai manfaat yang boleh dipersoalkan bahawa pemerhatian mudah akan memberitahu anda bahawa jika ubat yang ditetapkan oleh doktor tidak mendapat hasil yang diingini, preskripsi lain akan diberikan (seorang doktor yang mempunyai reputasi kerana mempunyai purata memukul yang lebih tinggi akan dipanggil sebagai "baik" dan sebagainya akan yuran doktor berkenaan). Ketiga, apabila sebahagian daripada badan gagal berfungsi secara normal yang disebabkan oleh dadah, ia akan dipanggil sebagai kesan sampingan. Keempat, apabila badan acclimatizes kepada ubat yang ditetapkan, kita berada dalam kesan hukuman badan kita untuk seumur hidup kepada ubat-ubatan. Kelima, di belakang semua kemajuan mendakwa, ia tidak benar-benar meningkatkan jangka hayat purata. Seperti yang lain di dunia, kita masih berpuas hati jika kita mencecah keajaiban tujuh puluh tahun. Keenam, ia begitu mahal untuk menjadi satu perkara yang hit dan ketinggalan yang sering sebenarnya. Tuntutan saintifik akan menjadi sebaliknya tetapi semua orang boleh membuat tuntutan. Keputusan walaupun akan memberitahu anda berbeza.

Bagi kebanyakan kita, ia tidak menyedari bahawa terdapat alternatif kepada hukuman penjara seumur hidup ubat. Bahawa terdapat ubat-ubatan bukan sahaja untuk menyembuhkan apa yang merunsingkan tetapi untuk membina rizab dan meningkatkan sistem supaya penyakit diterbalikkan secara semula jadi. Apabila sistem itu dibuat lebih sihat dan rizab dibina, kita boleh sebahagiannya mengelakkan doktor yang biasa ubat adalah memberikan kita ubat, apabila dadah tidak akan berfungsi, bahagian cop badan kita, dan menetapkan ubat lagi.

Dalam dunia purba, nenek moyang kami telah pun diiktiraf bahawa terdapat hanya dua jenis tumbuh-tumbuhan, apa yang baik untuk makanan dan cara yang baik untuk penyembuhan. Haiwan tahu ini. Haiwan kesayangan rumah kami seperti anjing, kucing, dan ayam akan foraj untuk rumput tertentu herba apabila mereka tidak sihat. Lambat ini muntah dan menyembuhkan binatang. Dalam budaya timur, kaedah semula jadi telah menjadi asas untuk penyembuhan. Jangka hayat purata mereka tidak lebih lama daripada tujuh puluh tahun tetapi kita tidak lagi sama ada. Perbezaannya terletak pada wang, masalah yang dibelanjakan dan untuk sebahagian besar, ketiadaan sakit kronik dan penderitaan.

Ubat-ubatan herba, ubat semula jadi dan penyembuhan berbuat demikian. Melegakan penderitaan dan kesihatan kebimbangan semula jadi jadi kami mempunyai masa untuk menikmati lebih hidup tanpa ubat-ubatan yang memberikan penyelesaian sementara lapan jam sehingga serangan sakit lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar